پشتیبانی پذیرش ۲۴

ارسال پیامک نوبت حضوری به پزشک

کاربر پذیرش 24
عمومی/ سلام و عرض ارادت خدمت شما همکاران عزیزم در پذیرش 24
درخواست من اینه که مثل بیمارانی که ویزیت آنلاین میگیرن و همون لحظه برای پزشک پیامک میاد،برای بیمارانی که بصورت حضوری نوبت میگیرن هم برای پزشک پیامک بره که شرمنده ی بیمارا نشیم.ممکنه بیماری از پذیرش 24 نوبت بگیره و همزمان هم منشی مرکز در همون ساعت نوبت دیگه ای داده باشه .باز هم سپاسگزارم از الطاف شما.
آیتک اردانی (پذیرش 24)

درود پر مهر

پزشک گرامی پذیرش 24، پیامک نوبت‌های مطبی، سه ساعت پیش از شروع ساعت کاری شما برایتان ارسال می‌شود. این دیدگاه وجود دارد که در روزی که از قبل برای مطب مرخصی اعمال نشده، مطب باز هست و پنل پزشک مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نوبت در پنل نمایش داده می‌شود و پزشک می‌تواند نوبت های ثبت شده در تاریخ مورد نظر را مشاهده نماید.

منشی گرامی شما نیز، با بررسی پنل دکتر اپ شما به آدرس dr.paziresh24.com، از نوبت های دریافتی شما اطلاع می‌یابد. بنابراین نوبت هایی که خارج از سایت پذیرش 24، توسط منشی ثبت می‌شوند، با اطلاع از نوبت های اینترنتی، رزرو شده و مشکلی پیش نخواهد آمد.

پایدار باشید.

کاربر پذیرش 24
خیلی ممنون از پاسخگویی امکان داره لطف بفرمایید در این خصوص تلفنی صحبت کنیم؟
کاربر پذیرش 24
ممنونم از تماس شما.همونطور که عرض کردم حتی پیامک کلی تعداد بیماران که فرمودین 3 ساعت قبل از شروع ساعت کاری هم برای من نمیاد.اگه تعداد بیماران 24 ساعت قبل ویزیت حضوری ، پیامک داده بشه خییییلی بهتره. سوال دیگه اینکه(( منتخب پذیرش 24)) که در معرفی بعضی درمانگران درج شده به چه معنی هست و چطور میشه این آپشن رو دریافت کرد؟
آیتک اردانی (پذیرش 24)

درود مجدد

پزشک گرامی پذیرش 24، درخواست شما جهت بررسی مسئله پیامک مطبی به واحد مربوطه ارجاع داده شد و در حال پیگیری می‌باشد.

برای کسب عنوان “منتخب پذیرش 24” پارامتر هایی مورد اهمیت می‌باشد که این پارامتر ها عبارتند از:

افزایش ساعت کاری، فعالسازی هر دو مرکز ویزیت آنلاین و مطب، نظرات، درصد رضایت، زمان انتظار. با رعایت این موارد به مرور زمان، عملکرد شما در سایت پذیرش 24 بهبود پیدا کرده و می‌توانید عنوان “منتخب پذیرش 24” را کسب نمایید.

تندرست باشید.

سحر حسینیان (پذیرش 24)

سلام و وقت بخیر

پزشک گرامی پیامکی که به شما یاداوری میکند امروز چند نوبت مطبی دارید، در تاریخ 1 اردیبشهت ساعت 7 صبح برای شما ارسال شده است.

این پیامک 3 ساعت قبل از شروع نوبتدهی مطب شما، ارسال خواهد شد.

شما میتوانید برای اطلاع از نوبت‌های مطبی خود پنل نوبت‌دهی را بررسی نمایید.

تیکت شما را باز می‌گذارم و برای بررسی بیشتر در خدمت شما هستم.

با آرزوی سلامتی

0 0 رای ها
چقدر کمک کننده بود؟
guest
0 پاسخ ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها